Klantenservice
Bedrijfsgegevens:
Naam | : Schilderijenwereld.nl |
Adres | : Bloemendalse Binnenpoort 4 |
Postcode | : 3811 GD |
Plaats | : Amersfoort |
Land | : Nederland |
Telefoon | : 033-4626561 |
: info@schilderijenwereld.nl | |
K.v.K. nr | : 06059645 |
: |
Advies
U twijfelt over de grootte of kleurstelling van een schilderij?
Kijkt u eens bij designtips.
Heeft u andere vragen, kijkt u eens bij onze veelgestelde vragen
Bestellen
Bij de onderwerpen en stijlen vindt u de schilderijen. Vervolgens kiest u het schilderij dat u wilt aanschaffen door op het winkelmandje button te klikken. Wilt u meer dan 1 artikel aanschaffen, klik dan op “Verder winkelen”. Is uw winkelmandje naar wens gevuld, kies dan op “afrekenen”.
Geef nu uw naam en adresgegevens op en kies de betaalmethode. Eventueel kunt u een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven zodat bij een eventuele volgende aankoop uw gegevens automatisch worden ingevuld (dit is optioneel). Klik op "Volgende"
Controleer uw bestelling en adresgegevens. U kunt hier ook uw bestelling afdrukken. Klik op "Volgende" (om te betalen via iDEAL of PayPal) en uw bestelling is geplaatst.
Levertijden
Wij hebben zeer veel schilderijen op voorraad, die wij direct aan u kunnen leveren.
Op de site ziet u om welke schilderijen en afmetingen dit gaat.
Aangezien wij wereldwijd over meerdere opslagdepots beschikken, zal in veel gevallen op korte termijn uw schilderij leverbaar zijn. Als wij een schilderij schilderen volgens uw specificaties zoals bij “schilderij naar foto”, houdt u dan rekening met een levertijd ook van ongeveer 6 weken.
Vaak blijkt echter het schilderij sneller leverbaar te zijn.
Indien er “speciale omstandigheden” zijn, waardoor u het schilderij eerder in huis wilt hebben, laat ons dit dan weten.
Wij doen ons best om dit voor u te realiseren en zullen graag de mogelijkheden met u bespreken.
Zelf afhalen
Wij ontvangen u graag bij onze verkoopgalerie in Amersfoort. Een schilderij is emotie en wij vinden het fijn om te ervaren dat u tevreden bent. Indien u het schilderij wilt ophalen buiten onze openingstijden dan helpen wij u graag. Bel ons of zend dan even een e-mail voor het maken van een afspraak.
Verzendkosten
Schilderijenwereld.nl bezorgt al uw bestellingen in Nederland inclusief de Waddeneilanden geheel gratis.
Meest gestelde vragen over bezorgen:
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?
Wij houden graag rekening met uw wensen en zullen de dag van verzending afstemmen op uw verzoek. Hoewel TNT in het algemeen de volgende dag na verzending aflevert, kan er door omstandigheden waarop wij geen invloed kunnen uitoefenen, vertraging ontstaan.
Kan ik bestelde artikelen ook op een ander adres laten bezorgen?
Ja, het is mogelijk om uw schilderij op een ander adres te laten bezorgen. Deze optie kunt u tijdens uw bestelling aangegeven.
Wat zijn de bezorgkosten?
Schilderijenwereld berekent geen bezorgkosten.
Betalen
iDEAL
Betalen via uw eigen bank met iDEAL. U rekent dan af via uw vertrouwde internetbankieromgeving. Dat is veilig en gemakkelijk.
Overboeken via uw eigen bank
U kunt uw betaling overmaken op 593511565 t.n.v. schilderijenwereld.nl Amersfoort. Vermeld hierbij altijd uw ordernummer in de omschrijving. U vindt uw ordernummer en het te betalen bedrag onder “mijn schilderijenwereld.nl” bij 'Mijn gegevens' en op uw opdrachtbevestiging.
Pinnen of contant afrekenen bij afhalen
U kunt uw schilderij ook bij ons afhalen en kiezen tussen pinnen of contant afrekenen.
Garantie
Schilderijenwereld.nl garandeert dat alle schilderijen 100% met de hand zijn geschilderd, professioneel opgespannen en voorzien van een ophangsysteem.
Voor verzending worden alle schilderijen gecontroleerd en goed verpakt. Na het uitpakken zijn alle schilderijen klaar zijn om opgehangen te worden.
Indien het schilderij ondanks alle voorzorgen beschadigd is aangekomen, zullen wij dit kosteloos vervangen, of repareren.
Niet goed, geld terug!
Onze niet goed geld terug garantie is van toepassing op al onze schilderijen.
Voor maatwerk, dat wil zeggen, schilderijen die wij volgens uw specificaties hebben vervaardigd zoals b.v. schilderij naar foto, en waaraan u voor aflevering op basis van de aan u toegezonden digitale afbeelding uw goedkeuring hebt gegeven, vallen hierbuiten.
Ruilen en retourneren
Indien onverhoopt een schilderij toch niet aan uw smaak voldoet, of u bij nader inzien toch liever een andere afmeting wenst, dan kunt u dit binnen veertien dagen ruilen of retourneren. Indien u besluit om te retourneren, dan kunt u het schilderij, voor zover mogelijk, in de originele verpakking aan ons retourneren. Na ontvangst zullen wij binnen 30 dagen het volledig betaalde aankoopbedrag op uw rekening storten. Ruilen of retourneren kunt u ook doen bij onze vestiging in Amersfoort.
Moet ik de bezorgkosten betalen als ik mijn bestelling retourneer?
De verzendkosten voor het terugzenden, zijn voor uw rekening.
Bij ruiling, verzenden wij het schilderij weer gratis naar u.
Cadeaubon
Hoe kan ik mijn cadeaubon inwisselen?
Uw cadeaubon is gewaarmerkt en heeft een uniek serienummer.
U kunt ons per e-mail of schriftelijk laten weten voor welke bestelling u de bon wilt gebruiken onder vermelding van het nummer en deze per post aan ons toezenden.
Tot wanneer is mijn cadeaubon geldig?
De cadeaubon heeft een geldigheid van 12 maanden na de afgiftedatum. Dit staat vermeld op de cadeaubon.
De aangegeven waarde is in EURO’s, inclusief BTW.
Welke waarde heeft een cadeaubon?
U kunt zelf de waarde van de cadeaubon bepalen.
Kan ik de cadeaubon inwisselen voor contant geld?
De cadeaubon kan niet ingewisseld worden voor contant geld en een eventueel resterend bedrag geeft geen recht op restitutie.
Indien de waarde van het schilderij hoger ligt dan de waarde van de cadeaubon, dan kunt u resterende bedrag bijbetalen. De gehele waarde van de cadeaubon is geldig voor één bestelling.